Selasa, 08 Agustus 2017

KNOWING THE INTERFERENCE IN THE HEART THROUGH THE HANDS / MENGETAHUI GANGGUAN PADA JANTUNG MELALUI TELAPAK TANGAN


Heart Problems
Heart problems are not synonymous with heart disease. Heart problems mean that there are disorders of the heart's organs. The application of arteriklorosis (artery blockage) is due to the prolonged stress condition. The signs in the hands of patients with heart problems are as follows:
• The crooked finger indicates a problem with the internal organs of the heart.
• The crooked middle finger indicates a problem with the cardiac organ.
• Sweating / sweating palms indicates a person has heart, lung, breathing and stress problems.
• Corrugated nails also indicate a heart problem.

The symptom of heart problems is the left chest pain, numbness in the fingers, pain as in the puncture, easily startled, pounding, not sleeping / sleeping. This problem has to do with cholesterol problems or high levels of LDL (Low Density Lipoprotein) in the body.

=======================================================================
Masalah Jantung

Masalah jantung tidak identik dengan penyakit jantung. Masalah jantung maksudnya adalah terdapat gangguan–gangguan pada organ jantung. Berlakunya arteriklorosis (penyumbatan arteri) adalah dikarenakan terjadinya kondisi stress yang berkepanjangan. Tanda-tanda di tangan pasien yang mengalami gangguan jantung adalah sebagai berikut :
·         Jari kelingking yang bengkok mengindikasikan adanya permasalahan pada organ dalam jantung.
·         Jari Tengah yang bengkok mengindikasikan adanya permasalahan pada organ pembungkus jantung.
·         Tapak tangan berpeluh / berkeringat menandakan seseorang mengalami gangguan pada jantung, paru-paru, sesak nafas dan stress.
·         Kuku bergelombang juga mengindikasikan adanya permasalahan jantung.

Simptom dari masalah jantung adalah dada kiri terasa sakit, kebas pada jari-jari, nyeri seperti di tusuk, mudah terperanjat, berdebar-debar, tidak lelap/sukar tidur. Masalah ini ada hubungannya dengan masalah kolesterol atau tingginya kadar LDL (Low Density Lipoprotein) dalam tubuh.

0 komentar:

Posting Komentar